Yritys voi parantaa asiakastyytyväisyyttä antamalla positiivista ja rakentavaa palautetta työntekijöilleen. Palkitseminen on tuottelias keino kannustaa ja motivoida jatkamaan hyvää työtä. Yritysten tulisi kuunnella työntekijöitään ja ottaa heidän palautteensa huomioon omassa toiminnassaan. Työntekijät ovat usein ne, ketkä ovat asiakkaiden kanssa kontaktissa kaikkein eniten.
Työntekijät ovat usein ne, ketkä ovat asiakkaiden kanssa kontaktissa kaikkein eniten.
Jos työntekijä on sisäisesti motivoitunut työhön, ei hän paljon lisäkannusteita tarvitse. Ulkoisesti motivoituneet taas tarvitsevat enemmän palkitsemista, tässä auttaa helposti ja tasa-arvoisesti Porkkanapankki!
Tässä auttaa helposti ja tasa-arvoisesti Porkkanapankki!
Asiakastyytyväisyyden kautta asiakaspysyvyys pysyy korkealla. Tämä on positiivista niin yritykselle kuin sen työntekijöille. Yritys säilyttää ja kasvattaa lojaalia asiakaskuntaa, mikä lisää tuottavuutta. Yrityksen kasvaessa nousee usein tarve uusille työntekijöille, siten kasvu luo lisää työpaikkoja. Tyytyväiset työntekijät puolestaan ovat sitoutuneita työpaikkaansa. Työntekijät ovat avain asiakastyytyväisyyteen, mikä yritysten pitäisi ottaa huomioon ja palkita heitä ahkerasta työstä. Palkitseminen voi olla bonus palkassa tai vaikkapa leffaliput, tärkeintä on, että työntekijä tuntee itsensä arvokkaaksi.
Tärkeintä on, että työntekijä tuntee itsensä arvokkaaksi.
Comments